среда, 22 марта 2017 г.

Здоров’я дитини – скарб для країни

ПРЕЗЕНТАЦІЯ день 3 
ВІДЕО 3 ДЕНЬ ЗДОРОВ Я

Здоров’я дитини – скарб для  країни
Завершився третій день методичного квету початкових класів, який був присвячений мотивації учителів, дітей та родин на збереження здоров’я дитини.
Почався день із ранкової руханки. Всі учні початкової школи вивчили новий комплекс вправ для розминки.
Зацікавили дітейта батьківстіннівки з фотографіями та спортивними досягненнями учнів.
Агітбригада спортсменів-старшокласників надала інформацію про шляхи досягнення високих результатів у спорті. Малеча захоплено роздивлялась медалі старшокласників.
Протягом цього дня в усіх класах пройшли цікаві уроки здоров’я, спортивні змагання, естафети.
Перші класи провели родинне спортивне свято «Тато, мама, я – спортивна сім’я».Зюзіна І.М. та учителі фізичного виховання провели конкурси, де діти й батьки показали свою спритність, уміння бути єдиною командою. Дружно пройшов флешмоб–руханка, який провела матуся учениці 1-а класу Ларченко Софії.
2-А клас – командні естафети «Далі, швидше, сильніше»(учитель Бризицька Л.О.);
2-Б клас – гала – концерт «Майбутнє спорту України»(учитель Котенджи Л.О.);
2-В- концерт «Юні олімпійці» (учительБотвинко О.В.);
2-Г, 3-Г, 4-В класи – олімпійський урок(учителі Гавриленко Д.Г., Скорик І.В., Солонська Т.І.);
3-А клас – урок здоров’я«Дбай проздоров’я» (учитель Решетілова І.Я.);
3-Б клас –«Естафети,  рухливі ігри – це цікаво!» (учитель Донцова О.О.);
3-В,4-Гкласи – спортивний урок«Наші майбутні олімпійці»(учитель Волосатова О.М., Тимко А.І.);
4-Б клас –урок-гра  «Рухливі ігри на на шкільному подвір’ї»»(учительФільчакова Г.І.).
Завершив день гала-концерт «Майбутнє спорту України». Виступали учні початкової школи, які мають досягнення в різних видах спорту. Котенджи Л.О. залучила до участі дітей з усіх початкових класів. Юні глядачі  із захопленням довились показові виступи спортсменів.


















Дякуємо всім учителям та учням за мотивацію до здорового способу життя!


Комментариев нет:

Отправить комментарий